...


Życzę ci
żeby w tym czasie Świąt
coś nowego zrodziło się w Tobie.
Coś, czego nie w sposób ująć w słowa.
Życzę Tobie i sobie również, aby Pan okazał nam Swoje łaskawe Oblicze
i
zwrócił nasze serca ku Sobie.
Żebyśmy doświadczyli miłości, przy której człowiek po prostu wymięka, a raczej mięknie jego twardość, hardość i upór.
Żebyśmy doświadczyli również bezpieczeństwa, radości, wolności, mocy, Bożego szaleństwa, które Tylko On
Pokorny Syn Boży
potrafi dać temu,
kto w pokorze serca,
wsłuchuje się
w głos Jego miłości.

Dużo czasu na Adorację i refleksję nad Jego pokorną miłością, życzę sobie i wam.


Pozdrawiam z Belgii


br. Przemysław Kryspin


Narodzenie Pańskie A.D. 2010

Komentarze

Palabra pisze…
Nie umiem się streszczać ani pisać zwięźle - moje życzenia dla wszystkich, w tym dla Ciebie, przeczytasz na http://niedowiarstwomoje.blogspot.com/2010/12/pozwolmy-sie-bogu-poznac-i-doswiadczyc.html

Gloria in excelsis Deo!

(przy okazji - proszę o modlitwę o zdrowie mojej ciężarnej żony i powrót do zdrowia dla mnie, dość mocno się pochorowałem...)
niśka pisze…
No i ode mnie wszystkiego Bracie najlepszego ! Żeby Dziecię Jezus błogosławiło i obdarzało Brata zdrowiem i siłami ;)

Pax
O dzięki, to akurat bardzo się przyda. Pozdrawiam bardzo serdecznie.
owieczka pisze…
Wszelkiego potrzebnego dobra i Bożego błogosławieństwa w Nowym 2011 Roku.
Aura w Belgii jak w Polsce... prawdziwa ...ZIMA Pozdrowienia z Białej :)
a ja także w Polsce:)Na kilka dni. Pozdrawiam

Popularne posty