Może morze mi pomoże





Komentarze

MM pisze…
Tytuł w sam raz na dyktando :) A w czym Ci może pomóc? Też masz "ciepło"? U mnie dziś 35 st. w cieniu i nie zapowiada się lepiej przez co najmniej tydzień!!!! Nie cierpię upałów!!! Mózg (czy co tam ewentualnie mam) mi się powoli gotuje!!! Umrę... Chociaż, też jakiś plus, większość by się ucieszyła.
Piękna muzyczka, piękne morze (buuu... jak by się wskoczyło do wody), ale wiesz co, dzisiaj nawet to kochane morze, kojarzy mi się z ciepłą zupą :(
Pozdrawiam GORĄCO ;P
U nas dzisiaj chłodno. A te ujęcia to z przed 2 tygodni. A muzyka to U2. Ja również nie lubię upałów, męczą mnie. Nie lubię smażenia się na słońcu. Pozdrawiam chłodno:)
MM pisze…
U2 poznałam, Bono ma charakterystyczny głos :)
A tytuł to parafraza piosenki legendarnych już Czarnych fasolek, w których miałem zaszczyt czasami na gitarze basowej plumkać. Polecam zespół Czarne fasolki
MM pisze…
Czarne fasolki???? Poszukam :) A u mnie teraz czarne niebo. Kurcze, jaka burza! Teraz pozdrawiam mokro i grzmiąco ale dalej GORĄCO ;) o kurcze, grad!!!
U nas po południu też burza przeszła i grad.

Popularne posty