Najcenniejsze perły


Jedną z najcenniejszych pereł naszego życia jest bardzo trudny okres, który czasem przechodzimy. Najtrudniejszy okres czyli wiadomo: do bani, bez sensu, mordęga, bez sensu, a po co, bez sensu, po co się tak zarzynać, bez sensu, to nie ma sensu. Właśnie. Jest to taki czas, jakby chmury zasłoniły błękit, na długo i ciągle nie chcą ustąpić. Jeżeli coś mnie tak bardzo dotyka, tak mocno na mnie działa, to musi coś w tym być! Musi być coś ważnego. Jeżeli drugi człowiek na mnie tak intensywnie działa, czy pozytywnie czy bardziej negatywnie, to ta relacja i to moje nastawienie chce coś bardzo ważnego o mnie powiedzieć. Zatem to, co zewnętrznie wydaje się bez sensu, może okazać się czymś najdonioślejszym w moim życiu, bo może chcieć mi powiedzieć o czymś bardzo istotnym we mnie, czego może się boję, przed czym się wzdrygam. Jeżeli to odnajdę, będzie to najbardziej przełomowy moment w moim życiu. Tak więc, co mówią o tobie twoje najgorsze dni?

Komentarze

Popularne posty