Bóg posłał anioła

Kto jest dzisiaj moim aniołem? Przez kogo dzisiaj Bóg mówi do mnie coś ważnego? Kto dzisiaj jest dla mnie szczególny? Co ważnego dzisiaj dzieje się we mnie? Co szczególnego dzisiaj odczuwam? Co jest we mnie dzisiaj silne? Oprócz osoby może to być także jakaś myśl, wspomnienie, fantazja. Gdzie silnie mnie dzisiaj ciągnie? Jaki jest dzisiaj stan mojej duszy? Czy rozmawiam dzisiaj z Bożym aniołem czy z aniołem mrocznym? Anioł mroku niesie człowiekowi słodycz, ale bez konieczności Bożej łaski. Anioł mroczny nic nie może dobrego obiecać, bo on dobra w sobie nie ma, ani żadnym dobrem nie dysponuje. On tylko zwodzi, oszukuje umysł i zmysły. Tyle może. Dobra Nowina wiąże się z niełatwym wyzwaniem. Ale jeśli coś pochodzi od Boga, to Bóg daje łaskę potrzebną do wypełnienia Jego woli. Owocem podążania za wolą Bożą jest miłość, radość, pókój. Ale żeby przynieść Boży owoc, trzeba być ziemią uprawianą przez Bożego Ducha. Por. Łk 1,26-38

Komentarze

Popularne posty